Колишній військовий, який зараз є пенсіонером-ветераном, звернувся до компанії Цитрус із проблемою, яка виникла у його колеги із благодійного фонду у Миколаєві. Дівчина протягом півроку збирала кошти, щоб придбати новий iPhone.

Однак, отримавши телефон, вона зіткнулася зі шлюбом пристрою та попросила магазин обміняти його. Незважаючи на умови обміну та повернення протягом 14 днів, передбачені законом, співробітники магазину відмовилися змінювати пристрій, пославшись на політику магазину.

Магазин Цитрус відмовився міняти бракований ІРhone:

Магазин Цитрус відмовився міняти бракований ІРhone:

Замість пропозиції обміну їй було запропоновано полагодити телефон, що викликало питання у багатьох. Ця ситуація стала причиною обурення та обговорень серед користувачів соціальних мереж, оскільки подібні інциденти неодноразово викликали проблеми серед клієнтів магазину електроніки.

Магазин Цитрус відмовився міняти бракований ІРhone:

"Зараз такий час, коли гарантія не дає жодної гарантії, але купувати щось у Цитрусі... Ну, таке задоволення", — написали в коментарі.

Дівчина, звернувшись до компанії через соціальну мережу, опублікувала скріншоти листування з оператором Цитруса, в якій ті виправдовувалися і відмовлялася обмінювати телефон, стверджуючи, що через відкриту упаковку та створений Apple ID і пароль пристрій не підлягає обміну.

Магазин Цитрус відмовився міняти бракований ІРhone:

Ця відповідь збила з пантелику дівчину, оскільки неясно, як можна перевірити пристрій на працездатність, не розкриваючи упаковку. Особливо враховуючи, що функції оновлення програмного забезпечення телефону не працювали належним чином, що не дозволяло стверджувати, що пристрій був використаний.

Перше: гарантія Apple починає діяти після прив'язки Apple ID до смартфона, а не після увімкнення пристрою. Друге: пломби на присті ніхто не порушував, телефон не розбирали. Пломби зняті з коробки, тому що людина не може оцінити габарити та зручність користування смартфоном у коробці", —  також пояснили у коментарі.

У відповідь Цитрус опублікували посаду на своїй сторінці, посилаючись на законодавство, і стверджували, що не змінюватимуть телефон і піддаватимуть компанію масовій критиці за недостовірну інформацію та неправильне тлумачення ситуації.

Магазин Цитрус відмовився міняти бракований ІРhone:

"Звільняйте вашого сммніка, він обісрався. Занадто багато тексту. Якийсь прапор. Складний час, щоб надавати якісні послуги?— написав коментатор.

Варто нагадати,тримайте мову за зубами: адвокат розповів про те, як водії "клюють" на хитрощі патрульних

Раніше ми також згадували, витягли з машини і запхали в бус: доброволець ЗСУ шокований ставленням до свого водія

Джерело