Майже всі великі світові бренди тимчасово відмовилися від розміщення реклами у Twitter через хаотичне та непослідовне керування Маска купленою ним компанією. Про це повідомляє видання Financial Times

За інформацією джерела видання, більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу у Twitter до мінімуму або відмовилися від послуг соцмережі взагалі. Це сталося після того, як Маск масово звільнив з компанії працівників рекламного відділу.

Після цього між клієнтами Twitter та офісом компанії суттєво погіршилася комунікація. Власники брендів висловили невдоволення відсутністю зворотного зв'язку від нового керівництва і зменшили інвестиції у рекламу.

Світові бренди відмовляються від реклами в Twitter через Маска – FT

На таке рішення Ілон Маск відреагував агресивно. Власник Twitter зателефонував власникам кількох великих брендів і намагався натиснути на них. Внаслідок цього інші рекламодавці скоротили свої витрати до мінімуму.

За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати з того часу, як соцмережа очолив Маск. Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало 317 млн доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.

Напередодні ЗМІ повідомили, що Маск наказав провести скорочення по всій компанії, причому деякі команди буде скорочено більше, ніж інші. Перший раунд скорочень може стосуватися 25% персоналу компанії.

Співзасновник Twitter Джек Дорсі передав у понеділок всю свою частку в 18 млн акцій вартістю майже $978 млн у нову приватну компанію. Про це свідчать дані Комісії з цінних паперів і бірж США.

Як раніше повідомлялося, мільярдер Ілон Маск купив соцмережу Twitter. Про це Маск написав на своїй сторінці, опублікувавши відповідне відео. Маск розмістив відео, на якому входить до штаб-квартири Twitter... з особистим рукомийником.

Маск пояснив, що придбав соціальну мережу Twitter, щоб мати цифрову платформу для обговорення.

Джерело