Деякі українці вже неодноразово скаржилися на надання послуг від "Нафтогазу". Чи то показники не сходяться з тими, що у квитанція, то суми, то облгаз щось неправильно нараховує.

Запитань, на які хотіли б отримати відповідь українці не сячеть, але одне з них таки відповіли в "Нафтогазі". А саме на те, чому українцям доводиться передавати показники лічильників через посередників.

Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" пояснила, чому клієнти не можуть передавати показники лічильників газу в особистому кабінеті на сайті компанії.

Увімкнено сторінки Нафтогазу у соцмережі клієнт заявив, що без "посередників"-облзагів було б простіше.

"Набагато зручніше було б передавати показники лічильника безпосередньо в особистому кабінеті "Нафтогаз України"" , - написав він.

У відповіді представник Нафтогазу нагадав, що компанія є постачальником газу.

"Облгази (оператори ГРС) відповідають за прийняття показань лічильника, облік та нарахування обсягів газу, а також послуги з розподілу (транспортування) газу, технічного обслуговування газової мережі та обладнання", - йдеться у повідомленні.

Також там нагадали, що показання лічильників газу передаються щомісяця з 1 по 5 число. Робити це можна на сайті або в чат-боті облгазу, а також зателефонувавши до контакт-центру облгазу.

"Напряму передавати показники через чат-боти та особистий кабінет нашої компанії можуть постійні клієнти ДК "Нафтогаз України" Кіровоградської, Херсонської та Донецької області" , - додали в компанії.

Раніше ми повідомляли, що обов'язково надайте ці дані для призначення субсидії: від чого залежатимуть пільги.

Джерело