У Чернівецькій області продовжують погодинні відключення електроенергії за графіком. Якщо світло вимикають не за графіком або невчасно — це може бути пов'язано з плановими чи аварійними ремонтами.

Про це Суспільному повідомили в пресслужбі Чернівціобленерго.

Зараз в області застосовують погодинні відключення за графіком. Постачання намагаються відновлювати вчасно, втім можливі затримки через технічні причини.

Чому світло вимикають не за графіком або невчасно — пояснення обленерго

"Є певний механізм, щоб увімкнути та вимкнути електроенергію. Це не просто натиснути на кнопку", — розповіли в обленерго.

Якщо електроенергію вимкнули не за графіком, це може бути пов'язано з ремонтом. У такому разі в обленерго радять телефонувати на гарячу лінію, щоб дізнатися причину відключення.

"Якщо сталося аварійне відключення — люди подають заявку. Якщо планове — їм повідомлять, що на лінії проводять планові роботи" — повідомили в обленерго.

Чернівціобленерго працює цілодобово, зателефонувати можна за телефонами:

(0372) 584-980 (099) 230-99-00 (067) 230-99-00 Що відомо У Чернівцях при відключенні електрики зможуть подавати воду впродовж десяти годин. Також певний час роботу зможуть продовжити невеликі котельні, які живляться від генераторів. 15 листопада по Україні російські військові випустили близько ста ракет, найбільше влучань зафіксували в центрі та на півночі країни. Це найбільш масований обстріл енергосистеми з початку війни, заявив міністр енергетики Галущенко. Читайте також

Відключення світла в Чернівецькій області — оприлюднили графік на 23 листопада

"Чому світло не вимикають в сусіда". Як відбуваються екстрені відключення у Чернівецькій області — пояснення обленерго

Читайте Суспільне Чернівці у Telegram: головні новини

Станьте частиною Суспільне Чернівці: повідомляйте про важливі події з життя вашого міста чи села. Пишіть нам на пошту редакції новин: [email protected].

Джерело